Постинг
29.03.2020 17:27 -
Династията на Юстиниан Велики
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 3152 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 29.03.2020 17:48
Прочетен: 3152 Коментари: 11 Гласове:
29
Последна промяна: 29.03.2020 17:48
Династия е условно понятие Все пак има връзка между императорите, но наследяването не е по първа линия при никой от тях! В най - добрият случай императорът е племенник или зет на предишния владетел, осиновен или обявен за съимператор
ЮСТИН ПЪРВИ
/518- 527/
Всъщност, той е родоначалникът на династията, но върховенството се приписва на племенника му Юстиниан по две причини: Юстин е бил неграмотен и дворцовата работа,кореспонденцията, е вършел Юстиниан . Юстин подписвал с плочка, в която бил издълбан надпис- леги, че е запознат! И другата- Юстиниан има забележителни постижения в управлението си!
Юстин е ярък пример ,как мутра от ранното Средновековие силово може да се добере до властта! Посвещавал съм му постинг, ще спомена само,че е забелязан от императора на борби! Впечатлил го е със силата си и с ръста си !Привлича го в гвардията си, на която става и началник Юстин не се стеснява силово да се домогне до претенциите си Има конспиративна теза ,че така е станал и император?
Роден е в село Ведериана, намиращо се в околностите на днешния Ниш/ Найсос/Относно произхода му има различни мнения-славянин?, трак ? Натежава трак!
Но като се има предвид ,че и едните и другите са в основата на нашия произход, може да го считаме за наш човек !
Към края на живота си Юстин привлича за съимператор Юстиниан, който и без това върши квалифицираната работа в двореца! Той е син на негова сестра .Юстин няма деца от брака си, не оставя пряк наследник.
ЮСТИНИАН ПЪРВИ
/527- 565/
Роден е в същото село,в което е роден и вуйчо му .Истинското му име е Управда, ясно какво означава то, Юстиниан е превод на латински! За разлика от него е изключително начетен и способен ! Посвещавал съм му постинг, няма да се спирам на подробности Велики е наричан приживе, но не заради лични велики победи .Те са резултат на пълководеца Велизарий/ Белизарий/ Който също е от наш произход! И на него е посвещаван постинг! Юстиниан е известен със строителството- Света София е изградена по него време и вече близо 1500 години е една от най-големите световни забележителности! Юстиниан Велики почти възстнановява Римската импери, включвайки в империята си почти цялото Средиземноморие! Но за кратко
Женен е за цирковата артистка Теодора, известна с това ,че танцувала само с един златен синджир около кръста си? Но като императрицасе оказала властна и способна ! Подобно на Ливия , давала правилни съвети на Юстиниан ! За съжаление, не оставили наследник .Юстиниан се колебаел между два Юстина- този на сетра му Вилиланция и другият - син на братовчед му Герман?
ЮСТИН ВТОРИ
/ 565 - 578/
Проблемът с наследството се решава с коварство и със сила
Връх взима племенникът Юстин Но управлението му не е особено успешно Заболява психически В края на живота му управлението като съимператор поема жена му София! Властна и умна, тя движи нещата в империята ! Имат дъщеря, чийто мъж готвят за император Но той загива в Битка! София има фаворит - Тиберий. Юстин го осиновява и той е следващият император....
ТИБЕРИЙ КОНСТАНТИН
/ 578 - 582/
София храни надежди, Тиберий да стане неин мъж и по този начин да управлява вместо него. Но си прави криви сметки. От момента на вземането на властта Тиберий забравя за старото приятелство и постепенно я отстранява от всякъде, включително и от двореца! По произход, той също е тракиец! От втория си брак има дъщеря Константина, която е омъжена за Маврикий .Константин умира внезапно, от хранително отравяне, но все пак е успял да посочи за заместник зет си Маврикий
МАВРИКИЙ
/ 582- 602/
Известно е ,че е роден в Кападокия. Произходът не му е изяснен, но на база това, че Кападокия в онези времена е заселена с арменци, према се ,че е арменец ? За една многонационална империя подобно твърдение е несигурна база за произход, само това може да се каже !
Маврикий е способен император, но проявява алчност и си спечелва слава на скъперник. В резултат избухва бунтът на Фока, който накрая взема и властта! Маврикий е убит заедно със синовете си и брат си Петър
Същата съдба постига и брат му Теодосий, който му е съимператор от 596 г Заловен е с измама и умъртвен
ФОКА
/ 602- 610/
Фока е с неизвестен произход Всъщност той е узурпатор на престола,нищо не го свързва с Юстиниановата династия Лош управник е Има оцелели от Юстиниановата династия,например братът на Маврикий- Герман/ Типично нашенско име, сврзано с тракийския бог Герман/! За какъв арменец става дума? Но опитите за свалянето му от власт и издигането на Герман са неуспешни ....
До бунта на Ираклий! С чувство за хумор казал на Ираклий , след залавянето си ,обвинил го ,че е некадърник - " Опитай сега ти да управляваш по- добре! Разярен Ираклий/ Хераклий/ заповядал да го обезглавят! Ликвидирани били и всички негови роднини, възможни претенденти за престола
С това се слага окончателен край на Юстиниановата династия, просъществувала близо сто години!
ЮСТИН ПЪРВИ
/518- 527/
Всъщност, той е родоначалникът на династията, но върховенството се приписва на племенника му Юстиниан по две причини: Юстин е бил неграмотен и дворцовата работа,кореспонденцията, е вършел Юстиниан . Юстин подписвал с плочка, в която бил издълбан надпис- леги, че е запознат! И другата- Юстиниан има забележителни постижения в управлението си!
Юстин е ярък пример ,как мутра от ранното Средновековие силово може да се добере до властта! Посвещавал съм му постинг, ще спомена само,че е забелязан от императора на борби! Впечатлил го е със силата си и с ръста си !Привлича го в гвардията си, на която става и началник Юстин не се стеснява силово да се домогне до претенциите си Има конспиративна теза ,че така е станал и император?
Роден е в село Ведериана, намиращо се в околностите на днешния Ниш/ Найсос/Относно произхода му има различни мнения-славянин?, трак ? Натежава трак!
Но като се има предвид ,че и едните и другите са в основата на нашия произход, може да го считаме за наш човек !
Към края на живота си Юстин привлича за съимператор Юстиниан, който и без това върши квалифицираната работа в двореца! Той е син на негова сестра .Юстин няма деца от брака си, не оставя пряк наследник.
ЮСТИНИАН ПЪРВИ
/527- 565/
Роден е в същото село,в което е роден и вуйчо му .Истинското му име е Управда, ясно какво означава то, Юстиниан е превод на латински! За разлика от него е изключително начетен и способен ! Посвещавал съм му постинг, няма да се спирам на подробности Велики е наричан приживе, но не заради лични велики победи .Те са резултат на пълководеца Велизарий/ Белизарий/ Който също е от наш произход! И на него е посвещаван постинг! Юстиниан е известен със строителството- Света София е изградена по него време и вече близо 1500 години е една от най-големите световни забележителности! Юстиниан Велики почти възстнановява Римската импери, включвайки в империята си почти цялото Средиземноморие! Но за кратко
Женен е за цирковата артистка Теодора, известна с това ,че танцувала само с един златен синджир около кръста си? Но като императрицасе оказала властна и способна ! Подобно на Ливия , давала правилни съвети на Юстиниан ! За съжаление, не оставили наследник .Юстиниан се колебаел между два Юстина- този на сетра му Вилиланция и другият - син на братовчед му Герман?
ЮСТИН ВТОРИ
/ 565 - 578/
Проблемът с наследството се решава с коварство и със сила
Връх взима племенникът Юстин Но управлението му не е особено успешно Заболява психически В края на живота му управлението като съимператор поема жена му София! Властна и умна, тя движи нещата в империята ! Имат дъщеря, чийто мъж готвят за император Но той загива в Битка! София има фаворит - Тиберий. Юстин го осиновява и той е следващият император....
ТИБЕРИЙ КОНСТАНТИН
/ 578 - 582/
София храни надежди, Тиберий да стане неин мъж и по този начин да управлява вместо него. Но си прави криви сметки. От момента на вземането на властта Тиберий забравя за старото приятелство и постепенно я отстранява от всякъде, включително и от двореца! По произход, той също е тракиец! От втория си брак има дъщеря Константина, която е омъжена за Маврикий .Константин умира внезапно, от хранително отравяне, но все пак е успял да посочи за заместник зет си Маврикий
МАВРИКИЙ
/ 582- 602/
Известно е ,че е роден в Кападокия. Произходът не му е изяснен, но на база това, че Кападокия в онези времена е заселена с арменци, према се ,че е арменец ? За една многонационална империя подобно твърдение е несигурна база за произход, само това може да се каже !
Маврикий е способен император, но проявява алчност и си спечелва слава на скъперник. В резултат избухва бунтът на Фока, който накрая взема и властта! Маврикий е убит заедно със синовете си и брат си Петър
Същата съдба постига и брат му Теодосий, който му е съимператор от 596 г Заловен е с измама и умъртвен
ФОКА
/ 602- 610/
Фока е с неизвестен произход Всъщност той е узурпатор на престола,нищо не го свързва с Юстиниановата династия Лош управник е Има оцелели от Юстиниановата династия,например братът на Маврикий- Герман/ Типично нашенско име, сврзано с тракийския бог Герман/! За какъв арменец става дума? Но опитите за свалянето му от власт и издигането на Герман са неуспешни ....
До бунта на Ираклий! С чувство за хумор казал на Ираклий , след залавянето си ,обвинил го ,че е некадърник - " Опитай сега ти да управляваш по- добре! Разярен Ираклий/ Хераклий/ заповядал да го обезглавят! Ликвидирани били и всички негови роднини, възможни претенденти за престола
С това се слага окончателен край на Юстиниановата династия, просъществувала близо сто години!
Тагове:
Вълнообразно
Авари и българи в Панония, VІ - ІХ в.
Малко критика към историческа-худжствена...
Малко критика към историческа-худжствена...
Малко критика към историческа-худжствена...
Малко критика към историческа-худжствена...
Години преди да падне Берлинската стена,...
Бай Добронамерен беше прав, аз грешах.
По документи за турското робство. Защо т...
Бай Добронамерен беше прав, аз грешах.
По документи за турското робство. Защо т...
Постингът е резултат на твърденията на една много компрометирана особа, Киркор или Къркор ли беше? Твърдяща ,че Маврикий е арменец, както и предшестващия го Тиберий
Тиберий категорично не е! За Маврикий има съмнение, заради това ,че е от Кападокия, която по това време е била заселена с арменци И заради безумните му твърдения относно арменвското величие в ИРИ?
Но един факт компрометира арменското начало на Маврикий, зетът на Тиберий! Има брат Герман, хайде Петър и Павел са библейски имена А Герман е категорично тракийско име, има и такъв бог, Пренесено е и на запад, като Жермен- свети Жермен Футболният отбор носи неговото име-ПСЖ, шампион на Франция! Юстиниан Велики има братовчед със същото име- Герман И той няма как да е арменец!
Така ,че и тук арменската връзка издиша!
цитирайТиберий категорично не е! За Маврикий има съмнение, заради това ,че е от Кападокия, която по това време е била заселена с арменци И заради безумните му твърдения относно арменвското величие в ИРИ?
Но един факт компрометира арменското начало на Маврикий, зетът на Тиберий! Има брат Герман, хайде Петър и Павел са библейски имена А Герман е категорично тракийско име, има и такъв бог, Пренесено е и на запад, като Жермен- свети Жермен Футболният отбор носи неговото име-ПСЖ, шампион на Франция! Юстиниан Велики има братовчед със същото име- Герман И той няма как да е арменец!
Така ,че и тук арменската връзка издиша!
Интересна ретроспекция на династията, както и изводи правиш. Трябва да се отбележи, че вековните династии са поддържали кръвната си линиия и чрез подбор на браковете си.
А на мене ми стана интересно, че не за първи път чета за императори, пълководци и други исторически личности, които имат тракийски произход. Не знам дали е правилна асоциацията ми, но Атила покрай броженията си из Източна Европа и Галия и Италия на много места промотира свои управници.
И не знам дали има връзка, но по принцип хуните имат доста покрита и изопачена история, както и не абстрактна връзка със седемте древни български племена...
Лелеей, докъде я докарах, с надеждата някой да осветли невежеството ми :-)))
Поздрави от мене Лео!
Лекс
цитирайА на мене ми стана интересно, че не за първи път чета за императори, пълководци и други исторически личности, които имат тракийски произход. Не знам дали е правилна асоциацията ми, но Атила покрай броженията си из Източна Европа и Галия и Италия на много места промотира свои управници.
И не знам дали има връзка, но по принцип хуните имат доста покрита и изопачена история, както и не абстрактна връзка със седемте древни български племена...
Лелеей, докъде я докарах, с надеждата някой да осветли невежеството ми :-)))
Поздрави от мене Лео!
Лекс
Странджанският папагалов глиган е отново на линия Нищо не го спире- и папагал е, и глиган едновременно!
Храни се със злоба, папагаловият глиган!
Минусът му го нулирам веднага!
Какво търси тука, няма желъди за него!
Съвсем се е побъркал!
От злоба и завист!
09:07 - rustam Гласувай: +13 - 1
цитирайХрани се със злоба, папагаловият глиган!
Минусът му го нулирам веднага!
Какво търси тука, няма желъди за него!
Съвсем се е побъркал!
От злоба и завист!
09:07 - rustam Гласувай: +13 - 1
lexparsy написа:
Интересна ретроспекция на династията, както и изводи правиш. Трябва да се отбележи, че вековните династии са поддържали кръвната си линиия и чрез подбор на браковете си.
А на мене ми стана интересно, че не за първи път чета за императори, пълководци и други исторически личности, които имат тракийски произход. Не знам дали е правилна асоциацията ми, но Атила покрай броженията си из Източна Европа и Галия и Италия на много места промотира свои управници.
И не знам дали има връзка, но по принцип хуните имат доста покрита и изопачена история, както и не абстрактна връзка със седемте древни български племена...
Лелеей, докъде я докарах, с надеждата някой да осветли невежеството ми :-)))
Поздрави от мене Лео!
Лекс
А на мене ми стана интересно, че не за първи път чета за императори, пълководци и други исторически личности, които имат тракийски произход. Не знам дали е правилна асоциацията ми, но Атила покрай броженията си из Източна Европа и Галия и Италия на много места промотира свои управници.
И не знам дали има връзка, но по принцип хуните имат доста покрита и изопачена история, както и не абстрактна връзка със седемте древни български племена...
Лелеей, докъде я докарах, с надеждата някой да осветли невежеството ми :-)))
Поздрави от мене Лео!
Лекс
Разбира се ,че имаме връзка с хуните Те са резултат от Великото преселение То е свързано с разпада на Кушанската империя Тя е наследник на Македонската Согдийска империя, която от своя страна е наследник на Александровата империя Но това не става автоматически, а в продължение на пет-шест века
Първоначално има голямо преселение от Балканите в посока на Согдийската империя- нужни са хора във всички направления за тази огромна територия- войници, полиция, работници, чиновници Столицата и Согдиана е най- големият град в света тогава И тези преселници са хора от Балканите Твърди се ,че Кушанската империя е доминирана от Българи Тези Българи са основното звено на хуните Конницата им е неотразима!
Така ,че коренът на Аспаруховите Българи е местен - от Балканите. Затова са приети без проблеми Иначе е безумие да тръгнеш и да победиш най Великата армия в момента с част само от Българската ,като имаш предвид ,че местното население при всички случаи ще те посрещне враждебно!?!
Бъди здрав, приятелю!
Прав си, че понятието "династия" е условно и наистина за да бъде използвано, следва да засяга онази форма на власт, която е свързана с господство на определена група личности, свързани по определен признак /обикновено кръвно-родов, но не е винаги не задължително/. Времето, през което царстват Юстинианите, е онзи период от съществуването на Рим, който е характеризиран като "Доминат" и следователно това е именно династичния период / не че римското царство не е също в тази рамка, но така са определили историографите, официалните/. Подозирам - но не мога да докажа, - общоизвестните данни за Юстин, Юстиниан и т.н. техни роднини са доста манипулирани, като са примесени истини с неверни или изопачени данни, плюс и някои откровени лъжи. Трябва винаги да се има предвид следното: църквата е започнала първа мащабни действия по манипулиране, изопачаване, фалшифициране и измисляне на история на държави, народи, племена, личности! Освен това, трябва да се има предвид и друго: за да се изследва въпросът с царете/владетелите, династиите, царската власт, наследяването, трябва да се познава добре един особен дял от правото /той е композитен дял/ - "царското право". Допълнително и при това задължетилно, трябва да се познава принципът на властта - какво е тя по същество, произход, санкция и прехвърлянето й. Заявявам ти, че историците са напълно неграмотни в тази специфика и поради това изводите им, отразени в историческите писания /учебници, студии, статии/ са напълно неверни и направо глупави. Обаче без познание по гореописаното, изобщо не може да се разбере цялостния ход на историята, тенденциите, предхождащи историческия процес.
цитирайЛеоне, към твой коментар 4 и с извинение, че се намесвам в разговора ви. Една ремарка: "Великото преселение на народите" е една късна фалшификация, изобретена в кабинетите на съчинителите на историята. Преселение, а още по-малко пък"велико" на народите Н-Я-М-А!
цитирайАз и друг път съм писал по тази тема, но не общо-за Юстин, за Юстиниан Велики...
За да се върна тук има две причини-да се разведри малко обстановката, да не е една и съща темата-тревожна и другата- да се даде отговор на една нагла персона в блога
Твърдяща ,че сме кривокраки татари, че Македония е била гръцка, никога Българска и ще остане гръцка завинаги!?Арменец, с такава злоба към България, нещо необичайно, дали е в ред?Нормален ли е?
И ,че Тиберий и Маврикий били арменци? В момента в Кападокия, където е роден наистина Маврикий , няма и един арменец, за мостра !Но по времето на Юстиниан областта е била населена с арменци Е, няма как да са 100 в една имерия Единственото доказателство,че е арменец Маврикий, предшественикът му Тиберий категорично не е арменец, а тракиец е, че в областта живеят преимуществено арменци Но Маврикий има и друг брат- Герман, а за това име Ст. Л. Костов, който не е само писател, а и забележителен историк, е доказал по най- убедителен начин ,че произхожда от нашите земи С обичая Герман у нас, с идентичния Калоянис в Румъния и Ярило - в Белорус
Да, съгласен съм с тебе, че има и митология в описанията За да стане Юстиниан наистина съизмерим с най-великите римски императори
Да ,тойпочти възстановява Римската империя, възстановява кръга около Следиземно море
Има и друга аналогия с Август, пренебрегвана
Съпругите!
И двете имат съмнително минало-особено Теодора Омъжени са били ,преди този си брак Пивия е взета дори бременна и поражда съмнение,че вторият син е от Август? Едва ли,Август го осиновява, но без претенции да му е баща Отношенията им са студени!
Теодора е танцувала гола в цирка
Но двете бдят за авторитета на мъжете си и работят за него! Мъжеге се консултират с тях, те дават умни съвети и те се вслушватв тях! Заслугите им са огромни, да да постигнат те това величие
Благодаря ти ,че взе отношение, целта ми беше да покажа ,че в тази династия няма и милигграм гръцко участие, а що се отнася до арменското , то е безкрайно съмнително..
То би могло да се търси в другата значима- Македонска династия, на Василий Първи! Въпреки ,че и там е размито, особено при Василий Втори- пълна противоположност на брат си Константин- Василий-рус, синеок, а Константин-с тъмни очи и черни коси?
Бъди здрав, Мартине!
цитирайЗа да се върна тук има две причини-да се разведри малко обстановката, да не е една и съща темата-тревожна и другата- да се даде отговор на една нагла персона в блога
Твърдяща ,че сме кривокраки татари, че Македония е била гръцка, никога Българска и ще остане гръцка завинаги!?Арменец, с такава злоба към България, нещо необичайно, дали е в ред?Нормален ли е?
И ,че Тиберий и Маврикий били арменци? В момента в Кападокия, където е роден наистина Маврикий , няма и един арменец, за мостра !Но по времето на Юстиниан областта е била населена с арменци Е, няма как да са 100 в една имерия Единственото доказателство,че е арменец Маврикий, предшественикът му Тиберий категорично не е арменец, а тракиец е, че в областта живеят преимуществено арменци Но Маврикий има и друг брат- Герман, а за това име Ст. Л. Костов, който не е само писател, а и забележителен историк, е доказал по най- убедителен начин ,че произхожда от нашите земи С обичая Герман у нас, с идентичния Калоянис в Румъния и Ярило - в Белорус
Да, съгласен съм с тебе, че има и митология в описанията За да стане Юстиниан наистина съизмерим с най-великите римски императори
Да ,тойпочти възстановява Римската империя, възстановява кръга около Следиземно море
Има и друга аналогия с Август, пренебрегвана
Съпругите!
И двете имат съмнително минало-особено Теодора Омъжени са били ,преди този си брак Пивия е взета дори бременна и поражда съмнение,че вторият син е от Август? Едва ли,Август го осиновява, но без претенции да му е баща Отношенията им са студени!
Теодора е танцувала гола в цирка
Но двете бдят за авторитета на мъжете си и работят за него! Мъжеге се консултират с тях, те дават умни съвети и те се вслушватв тях! Заслугите им са огромни, да да постигнат те това величие
Благодаря ти ,че взе отношение, целта ми беше да покажа ,че в тази династия няма и милигграм гръцко участие, а що се отнася до арменското , то е безкрайно съмнително..
То би могло да се търси в другата значима- Македонска династия, на Василий Първи! Въпреки ,че и там е размито, особено при Василий Втори- пълна противоположност на брат си Константин- Василий-рус, синеок, а Константин-с тъмни очи и черни коси?
Бъди здрав, Мартине!
Ами, какво да ти кажа, щом става дума за арменец. За арменци се говори само, чрез жанра виц/анекдот и великодушно снизхождение. Да, вярно е, не малко арменци питаят лошо и направо зло чувство към България и нас Българите. За мен арменците са безинтересни и горе-долу не ги различавам от циганите или гърците - ментално са еднакви. Странното е, че в България има политико-медийни кръгове, които се опитват да развиват и насаждат някаква целенасочена арменофилия среб Българите, като даже се използват НЛП формули-заклинания от типа "братята православни арменци", "братски православен народ" и т.н. Така или иначе малоазийци не ми се коментират, а още по-малко пък разни блогови маргинали, принадлежащи на казаната група. Същността на предния ми коментар беше друга, изглежда обаче не си я разбрал и затова ще я повторя, редуцирайки я максимално: 1. Историята на народи, държави и личности е манипулирана от църквата много сериозно, така че официлизираната история конкретно за Юстиниан и династията му е много възможно да е изопачена или в отделни части невярна. За съжаление обаче, не мога да докажа това. Второ: за да се пише по въпроса за династиите, властта и наследяването на властта, следва да с епознава на практика непознатия за историците/ а и з амного други профани/ особен раздел на правната наука известен и като "царско право". Ако с епознава царското прави, то би се отворила друга призма за поглед върху историята, и която призма би пратила по дяволите теориите на академичния планктон.
цитирайРазбира се ,че историята е манипулирана и позволява поливариантни тълкувания Първо, източниците са ненадеждни Например , един грък, особено монах, какво описание би дал на нас например? Отделно ,в манастирите ,гръцките духовници масово са унищожавари нашата книжнина И Патриаршеската библиотека, включително , от ВБЦ
А, спомням си, във връзка с похода на Александър и накрая с преселението, наречено велико!
Беше преди поне пет години Зарових се в библиотеката Казах на библиотекарката ,познава ме, че искам книги със заглавия, включващи " История на света" Донесе ми няколко Вниманието ми привлече една От двама английски учени, с внушително представяне- като автори и постижения
В няколко постинга , на база прочетеното от тяхната книга, изградих теза, откъде и какви са тези Българи в Средния Изток!? Че те не са коренно население там Че дълги години са държали управлението на три империи, Александровата и наследилите я Согдийска и после Кушанска ....Авторите никъде не споменават Българи Но отиват там хора от Балканите в течене на векове и се връщат- Българи? Доказано е ,че Българите са европейци Има и доказателства ,че сме от западното Черноморие!....
Спомням си ,че ти остро реагира тогава
Писаното от мен е научно- популярно, не е задължително да представям литература Ясно е, че съм ползвал някаква, не съм го измислил
Не си спомням, Юлий Цезар или Анонимус ми поискаха литература, откъде черпя информация? Ти е друг път са го правили
Посочих коректно книгата и авторите Не последваха възражения от рода , че това са несериозни автори
Е, докато няма окончателно решение, нищо не е сигурно Но знам от сигурен човек, че в Афганистан и в Пакистан, до ден днешен боготворят Българите Сигурен знак, че те не са родом от тези земи!
Да , историците имат проблем Смятат ,че другите науки, както и ти посочваш правото, не им са нужни? Но точно историците са тези, които трябва да разбират и от другите науки, поне малко За да правят квалифицирани изводи И докато не разберат това и не го вкарат в приложение, резултатите им ще са такива!
Бъди здрав!
цитирайА, спомням си, във връзка с похода на Александър и накрая с преселението, наречено велико!
Беше преди поне пет години Зарових се в библиотеката Казах на библиотекарката ,познава ме, че искам книги със заглавия, включващи " История на света" Донесе ми няколко Вниманието ми привлече една От двама английски учени, с внушително представяне- като автори и постижения
В няколко постинга , на база прочетеното от тяхната книга, изградих теза, откъде и какви са тези Българи в Средния Изток!? Че те не са коренно население там Че дълги години са държали управлението на три империи, Александровата и наследилите я Согдийска и после Кушанска ....Авторите никъде не споменават Българи Но отиват там хора от Балканите в течене на векове и се връщат- Българи? Доказано е ,че Българите са европейци Има и доказателства ,че сме от западното Черноморие!....
Спомням си ,че ти остро реагира тогава
Писаното от мен е научно- популярно, не е задължително да представям литература Ясно е, че съм ползвал някаква, не съм го измислил
Не си спомням, Юлий Цезар или Анонимус ми поискаха литература, откъде черпя информация? Ти е друг път са го правили
Посочих коректно книгата и авторите Не последваха възражения от рода , че това са несериозни автори
Е, докато няма окончателно решение, нищо не е сигурно Но знам от сигурен човек, че в Афганистан и в Пакистан, до ден днешен боготворят Българите Сигурен знак, че те не са родом от тези земи!
Да , историците имат проблем Смятат ,че другите науки, както и ти посочваш правото, не им са нужни? Но точно историците са тези, които трябва да разбират и от другите науки, поне малко За да правят квалифицирани изводи И докато не разберат това и не го вкарат в приложение, резултатите им ще са такива!
Бъди здрав!
Да, и аз узрях за това решение
Що за глупост ,да уважаваш някой, който освен ,че не те уважава ,не заслужава и уважение!?
И както казваш, да умуваш ,как да му отговориш, че да не го обидиш? Въпреки ,че напълно го заслужава!
Трия, даже без да чета Само една уловена дума е достатъчна , да не си губя повече времето!
Дори и да е прилично и възпитано написаното Преди него извинение, нищо друго!
бъди здрава , Гери!
цитирайЩо за глупост ,да уважаваш някой, който освен ,че не те уважава ,не заслужава и уважение!?
И както казваш, да умуваш ,как да му отговориш, че да не го обидиш? Въпреки ,че напълно го заслужава!
Трия, даже без да чета Само една уловена дума е достатъчна , да не си губя повече времето!
Дори и да е прилично и възпитано написаното Преди него извинение, нищо друго!
бъди здрава , Гери!
geridi написа:
Хората остаряват различно. Едни помъдряват, други изкуфяват.
Удоволствие е да се разговаря с хора като теб.
Удоволствие е да се разговаря с хора като теб.
Е, винаги съм наблягал на човечността във взаимоотношенията
Лошото е ,че някои злоупотребяват и спекулират!?
Винаги си добре дошла!
Бъди здрава!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103195