Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2013 10:49 - Някой ще ми обясни ли....какви са тези родители.
Автор: suny84 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2913 Коментари: 13 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защо някои родители обичат повече едното си дете. Не ги разбирам, Моля някой с повече опит да ми обясни. Нормално ли е това - да делиш децата  си? Някой казват," Не че обичам  Иванчо повече, ама си ми е слабост."  А други, дори си признават и си го казват. " Обичам Петя повече от Захари ". Не мога да си го представя даже, при положение, че и двете си ги направил ти и двете си ги носил месеци наред в корема си и за двете си се напъвала да ги родиш и накрая да имаш различни отношения към едното. Съжалявам, не ги разбирам. Обичам и двете си деца по един и същи начин  с еднакво силна любов.   Различните отношения спрямо децата са ми чужди.  Дано винаги да е така. Обичайте децата си и им го показвайте, те имат нужда от това.


Тагове:   дете,   обич,   родители,   деца,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - хубаво казано
19.01.2013 11:53
и написано... и чудесно послание
за родители...
цитирай
2. ivoki - Прекрасно е,
19.01.2013 12:23
когато обичаме еднакво двете си деца ! Но в живота рядко се случва това. Когато са малки децата са обичани по равно, но растейки те формират своя характер и поведение по различен начин. Това формира и нашето отношение към тях . То става различно защото нашето съзнание е така устроено, че се формира от поведението на околните към живота и към нас самите. И тук не става въпрос за обич . Родителската обич е непреходна. Става въпрос за отношения.
Това е лично мнение от многогодишен жизнен опит и не ангажирам никого с него.
цитирай
3. nefertiti20 - .....
19.01.2013 13:56
Как какви хора и родители?! Ами проЗтите...със "З".....само простия човек може да дели децата си! А това се отразява и на по нататъшния живот на детето. Имам две дъщери...с голяма разлика са....подхода към децата ми е различен, защото са на различна възраст, и са с много различни характери. Приличат си много двете - визуално, но приликата свършва до тук! Двете са корено различни като темперамент, като нрав изобщо нямат никакви допирни точки, освен ако гледаме зодиите ...огнени знаци са и двете....иначе нищо общо като вкусове, като мисли и като държание!...Но и двете си ги обичам еднакво силно. Някой родители са със слабост към синовете....когато имат син и дъщеря...това според мен е АБСОЛЮТНАТА ГЛУПОСТ.....ЕДИН ВИД ТОВА Е ДИСКРИМИНАЦИЯ НА ПОЛА ...още в семейството и то не от кой да е, а от собствените ти родители! Хората които са те създали...именно те не те приемат за пълноценен и достоен човек...равнопоставен на другия.....това е най голямата ПРОСТОТИЯ...и това е най глупавото нещо ...но го наблюдаваме все още сред нас....!
цитирай
4. suny84 - Благодаря , mariniki,
19.01.2013 14:05
mariniki написа:
и написано... и чудесно послание
за родители...

цитирай
5. suny84 - Здравей и на теб, ivoki,
19.01.2013 14:11
сигурно си прав,но само искам да отбележа, че родителите ми са на 54 и 56 години и никога не съм усетила различно отношение към мен или към брат ми от тяхна страна. За което съм им много благодарна.
цитирай
6. suny84 - Да,
19.01.2013 14:26
nefertiti20 написа:
Как какви хора и родители?! Ами проЗтите...със "З".....само простия човек може да дели децата си! А това се отразява и на по нататъшния живот на детето. Имам две дъщери...с голяма разлика са....подхода към децата ми е различен, защото са на различна възраст, и са с много различни характери. Приличат си много двете - визуално, но приликата свършва до тук! Двете са корено различни като темперамент, като нрав изобщо нямат никакви допирни точки, освен ако гледаме зодиите ...огнени знаци са и двете....иначе нищо общо като вкусове, като мисли и като държание!...Но и двете си ги обичам еднакво силно. Някой родители са със слабост към синовете....когато имат син и дъщеря...това според мен е АБСОЛЮТНАТА ГЛУПОСТ.....ЕДИН ВИД ТОВА Е ДИСКРИМИНАЦИЯ НА ПОЛА ...още в семейството и то не от кой да е, а от собствените ти родители! Хората които са те създали...именно те не те приемат за пълноценен и достоен човек...равнопоставен на другия.....това е най голямата ПРОСТОТИЯ...и това е най глупавото нещо ...но го наблюдаваме все още сред нас....!




Съгласна съм с всичко,което казваш.
цитирай
7. ivoki - Това е прекрасно !
19.01.2013 14:43
suny84 написа:
сигурно си прав,но само искам да отбележа, че родителите ми са на 54 и 56 години и никога не съм усетила различно отношение към мен или към брат ми от тяхна страна. За което съм им много благодарна.


цитирай
8. suny84 - Наистина е прекрасно.
19.01.2013 15:47
. ivoki - Това е прекрасно !


Искам и аз да съм такъв родител.
цитирай
9. hloris - Не зная...лично аз не мога да си го обясня,но е факт...
19.01.2013 16:39
всичките ми приятелки с по две деца казват,че си имат "любимец" и че всячески
се стремят да го прикрият спрямо другото си дете...Питала съм ги защо е така,но
така и не получих някакъв смислен отговор.А така се създава вражда между децата още от малки,която се запазва и в зряла възраст,и която влияе върху взаимоотношенията им през целия им съзнателен живот.
И аз се чудя,какви са тези родители?!?
цитирай
10. suny84 - Така е, hloris.
19.01.2013 17:02
Ако нямаш място в сърцето си и обич за две деца, направи си само едно, за да го обичаш силно и истински, както една майка обича.
цитирай
11. ivoki - Бъди suny84 !
19.01.2013 20:19
suny84 написа:
. ivoki - Това е прекрасно !


Искам и аз да съм такъв родител.


За обичта... написах. Тя е непреходна за родителя !!!
Уточних, че става дума за отношения......
цитирай
12. suny84 - Опитвам се...
19.01.2013 23:29
Бъди suny84 !
20:19
suny84 написа:
. ivoki - Това е прекрасно !


Искам и аз да съм такъв родител.



За сега съм.
цитирай
13. stix - Абсолютно точно
20.01.2013 00:08
ivoki написа:
когато обичаме еднакво двете си деца ! Но в живота рядко се случва това. Когато са малки децата са обичани по равно, но растейки те формират своя характер и поведение по различен начин. Това формира и нашето отношение към тях . То става различно защото нашето съзнание е така устроено, че се формира от поведението на околните към живота и към нас самите. И тук не става въпрос за обич . Родителската обич е непреходна. Става въпрос за отношения.
Това е лично мнение от многогодишен жизнен опит и не ангажирам никого с него.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1451062
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930