Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 10:33 - Полезен ли е секса
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2798 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Хората,които правят по-често секс,произвеждат повече  протеинови антитела,които подсилват имунната система и защитават организма от вируси и бактерии. 
Ендорфините, които се освобождавт по време на секс действат като обезболяващо.
Окситоцинът е другият хормон, който зарежда с енергия и помага за по-добър сън след секс.
Помага и за теглото. Човек изгаря около 100 калории за половин час.
Редовният сексуален живот допринася и за общото здравословно състояние.
Сексът намалява риска от заболяване на рак на простатата при мъжете и рак на гърдата при жените. Намалява шанса и от проблеми със сърцето и помага при високо кръвно налягне.
Ирландско проучвне показва, че по-редовните оргазми увеличават продължителността на живота.





 image


Тагове:   здраве,   калории,   секс,   полза,


Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nefertiti20 - )))))
24.11.2012 10:51
Според мен ,ако не е бил полезен секса за човека...няма да го е създала природата....а по мои наблюдения...жени които са имали редовен полов живот и са по сексуално активни....по малко боледуват и умират на преклонна възраст. За разлика от жени отдадени на кариера, деца и други цели...те страдат наистина много повече и са по податливи на всички имунни заболявания! извода какъв е: Правете редовно...не секс...а ЛЮБОВ.../това е съвсем различно нещо според мен/ и именно то е разковничето към щастието!
цитирай
2. suny84 - Да..
24.11.2012 10:57
повече ЛЮБОВ, за да сте здрави
цитирай
3. анонимен - .
24.11.2012 12:31
Полезен е само с човек, когото наистина харесваш, че дори и обичаш:) Някои твърдят, че за мъжете и сексът с проститутка бил полезен. Може, не съм мъж, но и не бих правила секс с мъж, ходещ редовно при проститутки. И категорично не бих се омъжила за мъж, който продължава да ходи в публичен дом. Просто би ме било гнус.
цитирай
4. swan16 - Полезен е само с човек, когото на...
24.11.2012 13:16
amedeaa написа:
Полезен е само с човек, когото наистина харесваш, че дори и обичаш:) Някои твърдят, че за мъжете и сексът с проститутка бил полезен. Може, не съм мъж, но и не бих правила секс с мъж, ходещ редовно при проститутки. И категорично не бих се омъжила за мъж, който продължава да пходи в публичен дом. Просто би ме било гнус.


Принципно човек (ако това не е порфесията му) едва ли прави секс с човек, когото не харесва - лично мнение, но мисля, че много хора биха ме подкрепили в това отношение.
А колкото до посещенията при проститутки, има и опция ако мъжа е достатъчно умен и дискретен съпругата никога да не разбере за тези него увлечения. Да не говорим, че то не е нужно да бъде проститутка за да има секс извън брака.
Нищо лично - просто споделям мнение.
цитирай
5. анонимен - N4
24.11.2012 19:51
И аз споделям мнението си:)
Не е нужно да ми казва, за да разбера. И не само аз бих разбрала - почти всяка жена ще го разбере и без някой да й казва. Сори, ако разочаровам мъжкото ти самодоволство:)
А за ,,дискретност,, от свиня, ходеща редовно при проститутки, въпреки, че е женен е просто смехотворно да говорим. Щом ходи при к.рви или не харесва жена си достатъчно, или просто е к.рвар. За какво ми е такъв мъж? Да ми плаща сметките, щото аз не мога сама да изкарвам пари ли?:)))) Тия времена минахА отдавна, приятелю:)))) Като не искате да се грижите за нас - можем и сами. Само че от това ГУБИТЕ НАЙ-ВЕЧЕ вие, мъжете.
А за к.рвите, които чукат чужди мъже само за да си докажат, че са по-добри от съпругите и приятелките им мнението ми е, ЧЕ СА ПО - ЗЛЕ И ОТ ПРОСТИТУТКИТЕ. Проституцията донякъде може и да е професия, КУРВАЛЪКЪТ Е НАЧИН НА ЖИВОТ.
цитирай
6. swan16 - И аз споделям мнението си:) Не е ...
24.11.2012 20:59
amedeaa написа:
И аз споделям мнението си:)
Не е нужно да ми казва, за да разбера. И не само аз бих разбрала - почти всяка жена ще го разбере и без някой да й казва. Сори, ако разочаровам мъжкото ти самодоволство:)
А за ,,дискретност,, от свиня, ходеща редовно при проститутки, въпреки, че е женен е просто смехотворно да говорим. Щом ходи при к.рви или не харесва жена си достатъчно, или просто е к.рвар. За какво ми е такъв мъж? Да ми плаща сметките, щото аз не мога сама да изкарвам пари ли?:)))) Тия времена минахА отдавна, приятелю:)))) Като не искате да се грижите за нас - можем и сами. Само че от това ГУБИТЕ НАЙ-ВЕЧЕ вие, мъжете.
А за к.рвите, които чукат чужди мъже само за да си докажат, че са по-добри от съпругите и приятелките им мнението ми е, ЧЕ СА ПО - ЗЛЕ И ОТ ПРОСТИТУТКИТЕ. Проституцията донякъде може и да е професия, КУРВАЛЪКЪТ Е НАЧИН НА ЖИВОТ.


Ще започна с това, че съм жена. И по пол, и по самосъзнание и по гражданска регистрация.
И въпреки, че съм жена заставам твърдо зад мнението си. Това, че един мъж обича жена си по никакъв начин не пречи да има сексуални контакти извън брака. Причините може да са безкрайно много. Моля, да не бъркаме любовта, уважението и грижите в брака с нуждите в секса. А как точно една жена хваща съпруга си, че има сексуални контакти с други жени нямам никаква представа. Много съм далеч от мисълтта, че му е сложила брояч или го следи непрестанно. Пак подчертавам, че ако мъжа е умен и дискретен това никога не би се случило.
Хубаво е човек да живее в приказка.Така самозаблуда е много по- феерична - и го прави щастлив и доволен, но е .......наивно най-малкото.
цитирай
7. анонимен - .
24.11.2012 22:07
Щом не можеш да ме разбереш, аз нямам намерение да те убеждавам в истини, стари като света. Един ден горчиво ще съжаляваш, че не си ме РАЗБРАЛ. Много момчета си въобразяват, че са вещи в тези неща. Да, ама не е баш така. И сто годишният мъж не знае за брака, секса и любовта и половината от това, което знаят умните момичета на 16 съвсем интуитивно. Моли се само да срещнеш по-малко курви в живота си, защото лошо ще си изпатиш.
цитирай
8. анонимен - :)
24.11.2012 22:21
Не слагаме броячи на мъжете, просто сме много наблюдателни и забелязваме всяка разлика в поведението на мъжкия индивид.:) Даже една дума не съвсем на място може да ви издаде:) И така е не само в интимната сфера:) С една дума - има от какво да ви е страх:)
цитирай
9. rego - В Перник биха ти играли винлело, на ...
24.11.2012 22:55
В Перник биха ти играли винлело, на друго място може и да си спечелиш само пренебрежителна усмивка, на трето ... каквото пее лебеда. :)

.... който превръща брака във война, нищо по-добро няма да намери извън него.
цитирай
10. анонимен - Съжалявам, не разбрах 9-тия коментар дали се отнася....
25.11.2012 13:39
за мен или за автора на блога:)
Ако е до мен, отговорът ми е - женена съм щастливо от 24 години, гаджета сме от 26, а се познаваме от 31. Само в тоя живот, за другите животи нямам сведения:)))) И не виждам нещо в брака ми да се е променило:) Относно войната извън брака - не знам дали си спомняте колко земетресения имаше в Перник това лято:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1443431
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031