Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 23:04 - Какво е всъщност 8-ми март?
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2307 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имах спор с една колежка за това какво всъщност е 8-ми март -" Ден на жената" или "Ден на майката"? Аз винаги  съм го смятала за ден на жената, но като се  замисля се сещам, че когато бях малка  казвах в градината едно стихотворение..


8-ми март е ден на мама,
но какво да  и даря.
И за грижата голяма,
аз да и благодаря........


Но въпреки това моето мнение все пак е, че 8-ми март си е ден на жената. 
И какво иска жената за 8-ми март?
Малко любов......

image

и една роза ( или повече от една).



image

Не е много, нали?





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Привет!
28.02.2013 23:19
Жената иска любов - не само на Осми март... :)
цитирай
2. suny84 - Много...
28.02.2013 23:22
много си прав в това.
цитирай
3. hloris - Ден като всички останали...
01.03.2013 00:02
защото един истински мъж трябва да показва,че държи на жената до себе си всеки
божи ден....да я кара да се чувства специална,единствена и неповторима.
Много повече бих се зарадвала на едно цвете поднесено в един делничен ден...
ей така просто без повод.
цитирай
4. aip55 - защото един истински мъж трябва да ...
01.03.2013 21:56
hloris написа:
защото един истински мъж трябва да показва,че държи на жената до себе си всеки
божи ден....да я кара да се чувства специална,единствена и неповторима.
Много повече бих се зарадвала на едно цвете поднесено в един делничен ден...
ей така просто без повод.

Хммм, звучи егоистично hloris. Само мъжете ли трябва да показват нещо....., а жените какво? Сигурно те трябва да чоплят семки.........
цитирай
5. aip55 - Жена
01.03.2013 21:59
Жена - майка.... Няма мъж майка, а майката е свято нещо, съответно и за жената е така, хем жена хем майка.
цитирай
6. hloris - 4.аip55
01.03.2013 22:22
започвам отзад-напред:)
Аз лично не си падам изобщо по семките...виж ядките са друго нещо:)
Да,и жената трябва да бъде Жена в пълния смисъл на тази дума...мъжът и
жената в една двойка трябва да бъдат просто...дифузия...да преливат един
в друг.Не съм егоистка,по-скоро максималистка...много давам,но и много искам в
една връзка...нищо лошо не виждам в това.
Но съгласи се,че по-голямата отговорност при отглеждането и възпитанието на децата се пада на майката,значи тя е тази,която трябва да намери баланса м/у това да бъде Майка,с това просто да бъде Жена...нещо като носенето на две дини под една мишница...просто се изисква много голямо Желание да се постигне този баланс.
цитирай
7. aip55 - започвам отзад-напред:) Аз л...
01.03.2013 22:53
hloris написа:
започвам отзад-напред:)
Аз лично не си падам изобщо по семките...виж ядките са друго нещо:)
Да,и жената трябва да бъде Жена в пълния смисъл на тази дума...мъжът и
жената в една двойка трябва да бъдат просто...дифузия...да преливат един
в друг.Не съм егоистка,по-скоро максималистка...много давам,но и много искам в
една връзка...нищо лошо не виждам в това.
Но съгласи се,че по-голямата отговорност при отглеждането и възпитанието на децата се пада на майката,значи тя е тази,която трябва да намери баланса м/у това да бъде Майка,с това просто да бъде Жена...нещо като носенето на две дини под една мишница...просто се изисква много голямо Желание да се постигне този баланс.

Няма спор!За жената -майка. Ако мога да определя ролята и в живота, ще звучи така: Майка, жена, робиня в семейните и задължения и същевременно с това богинята на семейството. Сега вече мога да се съглася с теб! За мене жената е героинята в създаването и отглеждането, възпитанието и с грижите, които полага за семейството. А баланса зависи много от културата на двамата .....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1450345
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930