Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2013 17:53 - Забранено за деца
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1214 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Малко смях след  напрегнатия ден.







 Пенисът написал молба:
Моля да увеличите работната ми заплата по следните причини: 
- Занимавам се с физически труд; - Работя на дълбочина; - В работата се хвърлям с главата напред; - Не ми се плаща за работа през празниците; - Работя в обстановка с неблагоприятен климат; - Работната ми среда е с повишена температура; - Работното ми място е силно затъмнено и липсва каквато и да е вентилация; - Работата ми е свързана с непрекъснат риск от професионални заболявания. Отговор от Ръководството: След разглеждане на вашата молба и внимателно изучаване на аргументите ви, администрацията реши да отхвърли претенцията ви със следните мотиви: - Вие не работите на пълен осемчасов работен ден; - Вие заспивате на работа; - Не изпълнявате винаги указанията на ръководството; - Понякога влизате в непредназначени за вас помещения; - След работа оставяте работното място непочистено; - Не спазвате инструкциите по техника на безопастност (напр. не обичате да ползвате предназначеното за вас защитно облекло); - Пенсионирате се преди достигане на пенсионна възраст; - Не обичате да работите две смени подред; - Често напускате работното място, преди да сте изпълнили нормата; И ако всичко казано дотук ви е малко, длъжни сме да ви съобщим, че нееднократно сте забелязван да влизате и излизате от работното място, носейки две чанти с неизвестно съдържание.





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Съни:))))
22.08.2013 17:56
Откъде го изрови пък това-посмях се даже с глас:))))))
цитирай
2. suny84 - :-)
22.08.2013 18:04
Попадна ми случайно пред погледа. И аз се посмях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1450592
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930