Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 20:12 - Перфектната секретарка
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес една приятелка ме подсети за един виц, който бях забравила.



Един човек си търси секретарка.
Интервю....и хоп - перфектната с точното образование.
Първи работен ден.
Пристига секретарката. Влиза в офиса на шефа и отваря прозорците да влезе свеж въздух. След малко пристига той и започва да крещи.
  - Кой отвори прозореца?
  - Аз - отговаря секретарката.
  - Ти луда ли  си ма, аз съм осмак ( недоносен, роден в осмия месец ). Не трябва да ми е студено,ще се разболея.......
Цял ден е сърдит и не и говори.
Втори работен ден.
Влиза секретарката в офиса му , без да отваря прозореца, оставя ваза с цветя на бюрото му и излиза. 
Идва той, отваря вратата и започва отново да вика.
  - Кой сложи тези цветя тук?
  - Аз - отговорила тихо тя.
  - Ти луда ли си ма, аз съм осмак , какви са тези цветя, имам алергии.......
Трети работен ден.
Пристига шефа влиза в кабинета си и гледа секретарката гола върху бюрото му с разтворени крака.
  - Какво правиш?
  - Влизай да те износя още един месец, че направо ми писна.






Ето още един виц.


Едно семейство мъж и жена отиват да обядват в ресторант.
Започнали да се хранят и след малко мъжът -
Пляяяс един шамар.
 - Това пък защо беше? - питала жената.
 - Мляскаш.
След пет минути пак - пляяяс един шамар.
 - Мляскаш.
Жената започнала тихо да се храни.
След пет минути пак - пляяяс един шамар.
 - Сега пък какво - за какво беше това?
 - Само като си представя как мляскаш...








Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1450606
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930