Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2013 20:10 - Вярно ли е, че ако той ти подари нещо без повод, означава......
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3903 Коментари: 11 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Веднъж попаднах на предаване по радиото в колата, в което говореха, че ако един мъж подари на жена си подарък ( парфюм, бижу.....) или дори букет цветя, без повод, означавало, че той си има любовница. И понеже е купил за нея нещо ( по-голямо ) съвестта му е проговорила и за свое успокоение купува нещо за жена си.  Вярно ли е това според вас? Аз лично не вярвам много, защото според мен, ако той изобщо има съвест, няма да има любовница. Поправете ме ако греша. Но, все пак всеки си има мнение, а това е моето.


image


Тагове:   мъж,   цветя,   жена,   подарък,   любовница,   повод,


Гласувай:
13



1. suny84 - Не е същото,
08.05.2013 21:51
говорим, ако ти подари.
цитирай
2. zabavnata - Зависи
08.05.2013 22:50
Може пък да е просто готин пич. Защо непременно трябва да го подозираш в задни мисли, изневери и незнам още какво?
Преди двайсетина години един симпатяга идва гузен да ми се извинява с огромен букет и някакви златни обици. Замерих го с букета, а обиците - директно в коша. Сигурно много е сгафил за да постъпя толкова нетактично. Понякога обидата тежи повече.
Една приятелка пък отива със съпруга си в ресторант и неговите приятели не го отразяват, а все се въртят около нея и и поръчват питиета, които плащат и пращат по сервитьора. Нейният тотално изтрещял и отишъл да оправи сметката, а барманката казала, че сметката е платена от този ,този и този. Да му имам приятелите! Много гаден номер.
Темата ти е интересна и ще ми е интересно да прочета различни мнения.
цитирай
3. suny84 - Да ,гаден номер.
09.05.2013 07:40
И на мен ми е интересно да прочета различни мненеия и ..... нека да чуем и мъжката гледна точка в такава ситуация.
цитирай
4. hloris - Зависи....
09.05.2013 10:04
лично за мен това ще бъде признак на внимание,жест,че той все пак мисли за мен,а не признак на гузна съвест...
Има толкова много начини/други/,по които можеш да разбереш дали един мъж кръшка,
хайде да не превръщаме в параноични детективки,нали?!
Хубав,слънчев ден от мен!
пп.Мъжете никакви ги няма,защо ли?!?
цитирай
5. travell - хаха
09.05.2013 11:39
Че то така ако тръгне всеки мъж, ще се разори. А и по принцип, ако е като мен и не разбира ще купи еднакви парфюми и ще го хванат много бързо :)))
цитирай
6. jivi93 - ако той изобщо има съвест, няма да има любовница
09.05.2013 16:17
И моето мнение е същото. Поздрави! :)

А подаръците са хубаво нещо. Особено без повод!
цитирай
7. makont - Господи, колко мнителен трябва да е човек,
09.05.2013 16:39
за да си помисли подобно нещо. Просто любимият ти прави подарък без повод, нормалната реакция е да се зарадваш и на подаръка и на жеста, защото вътрешно си убедена, че си обичаната жена. Всяка друга реакция е неестествена, поне за мен. Усмивки!
цитирай
8. suny84 - Наистина ги няма мъжете,
09.05.2013 17:58
hloris написа:
лично за мен това ще бъде признак на внимание,жест,че той все пак мисли за мен,а не признак на гузна съвест...
Има толкова много начини/други/,по които можеш да разбереш дали един мъж кръшка,
хайде да не превръщаме в параноични детективки,нали?!
Хубав,слънчев ден от мен!
пп.Мъжете никакви ги няма,защо ли?!?




освен коментар 6. Лека вечер на теб.
цитирай
9. suny84 - То си е до...
09.05.2013 18:26
travell написа:
Че то така ако тръгне всеки мъж, ще се разори. А и по принцип, ако е като мен и не разбира ще купи еднакви парфюми и ще го хванат много бързо :)))



късмета.
цитирай
10. suny84 - Да, всяка жена...
09.05.2013 18:29
jivi93 - ако той изобщо има съвест, няма да има любовница
16:17
И моето мнение е същото. Поздрави! :)

А подаръците са хубаво нещо. Особено без повод!



обича подаръци.
цитирай
11. suny84 - Мнителните хора, може би...
09.05.2013 19:25
makont написа:
за да си помисли подобно нещо. Просто любимият ти прави подарък без повод, нормалната реакция е да се зарадваш и на подаръка и на жеста, защото вътрешно си убедена, че си обичаната жена. Всяка друга реакция е неестествена, поне за мен. Усмивки!




имат причина , да са такива.
Усмивки и на теб. Лека вечер.
цитирай
12. erikakoeva - Не е задължително, но е много възможно и се случва
10.05.2013 08:16
Ако мъжът по принцип няма навика да купува инцидентно неща, без повод, просто ей така да изненада приятно половинката си, а напротив - изобщо не се сеща и нерядко забравя, дори когато има повод, то -да, вероятно жестът е компенсиращ нещо. Дали е гузна съвест или друга причина, няма значение, мъжът много вероятно е сгафил. Дори знам за подобен случай. Всъщност изхождам от него. Мъжът не е от онези, които правят жестове на жената. Имаше си друга. Връзка, за която жена му не подозираше. След време тя разбра за връзката и че конкретен парфюм, който тя много обича, е бил подаряван на другата. И вероятно от някакви угризения й бе подарен и на нея парфюм от някаква невзрачна марка. Към онзи момент жената бе на негова издръжка и бе мислила,че са зле финансово. Изобщо не бе предполагала,че има друго най- малкото защото това е разход сериозен-срещи, ресторанти, хотели. И подаръци. И много скромно, влизайки в положение, тя не искаше нищо за себе си, дори нови обувки, при условие, че имаше голяма нужда от такива. Скромна жена. Хубав човек. Когато разбра за изневярата и размерите й, много страда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1452578
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930